דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב אתרים כחלק מבניית אתרים מקצועיים 

מאת    [ 27/01/2013 ]

מילים במאמר: 494   [ נצפה 2115 פעמים ]

חלק מתהליך בניית אתר אינטרנט מקצועי הינו שלב העיצוב, עיצוב אתרים הינו תחום אומנותי הדורש מקצועיות רבה וניסיון רב בתחום על מנת ליצור עיצובים מקצועיים, ייחודיים ואטרקטיביים תוך התמקדות בבניית עיצוב אסתטי אך יחד עם זאת מושך את עין הגולש ומבטיח את חזרתו לאתר בעתיד, יעדים אלו ממומשים באמצעות שילוב טכנולוגיות עיצוב מתקדמות, יחד עם הניסיון של המעצב הגרפי התמקדות ברצונותיו של הלקוח כמו למשל פונט, צבעים אפקטים, דגש על עיצוב דפים פנימיים באופן ייחודי בשביל בסופו של דבר לתת זהות לאתר וליצירת תיק עבודות מקצועי.

עיצוב אתרים פועל בדיוק כמו עיצוב חנות מקומית, בעת בניית החנות אנו משקיעים רבות על העיצוב בכדי ליצור מראה ייחודי לחנות ולמשוך אליו לקוחות, אלמנטים אשר נלקחים בחשבון בעת עיצוב חנות יהיו בין היתר; התאמת צבעים, תאורה מתאימה, רהיטים, סידור החנות וגיבוש סביבה כוללת בחנות, כמו כן העיצוב מושפע רבות מהמוצר או השרות המסופק על ידי בעל העסק וכך בדיוק פועל תחום עיצוב אתרי אינטרנט.

מעצב אתרים מקצועי – יצירתיות, מקצוענות, גיוון
מעצב גרפי מקצועי מתאפיין על פי תיק העבודות שלו, תיק עבודות מקצועי דורש תיק עבודות המורכב מפרוייקטים ייחודיים ומגוונים, ושינוי מתמיד בקונספט העיצוב, לכן על המעצב לרכוש יצירתיות והשראה, כמו כן על המעצב להכיר את טכנולוגיות העיצוב המשומשות בתחום והמתקדמות ביותר ושילוב ביניהן על מנת ליצור עיצובים מודרניים ואטרקטיביים.
על המעצב לראות את עבודתו מנקודת המבט של הגולש, האם הוא ירצה לחזור אל האתר בעתיד ולהראות למכריו את האתר, האם הגלישה בו נוחה וידידותית ולא מפריעה לתוכן האתר? נציין כי על עיצוב נכון יש צורך להיות יציב, כלומר העיצוב נועד למטרת המשיכה של הלקוח, כאשר הלקוח כבר באתר הוא צריך להתמקד בתוכן ובשרות המוצע לו ועל כך יש צורך לעצב את האתר כראוי בכדי שהתוכן העיקרי והמסחרי יהיה בולט.
יחד עם זאת, מעצב אתרים מקצועי צריך להתאים את העיצוב לסוג אתר האינטרנט, אם אנו בונים אתר אינטרנט תדמיתי, אנו ניצור מצגת נעה המציגה תמונות של השרות או המוצרים הנכללים באתר האינטרנט.

טכנולוגיות בתחום העיצוב
כחלק מעבודתו של המעצב, חלק עיקרי הוא השימוש והשילוב בין טכנולוגיות עיצוב מתקדמות וחדשניות בתחום, בין הטכנוגיות המובילות והעיקריות ניתן למצוא;


    • פוטושופ – תוכנת הפוטושופ הינה התוכנה הותיקה והפופולארית ביותר לעיצוב גראפי, קיימת כבר כ-25 שנה ומתפתחת ומשתדרגת עם כל עדכון על מנת להציע למעצבי האתרים כלים חדשניים ומודרניים ליצירת עיצובים דינאמיים ומקצועיים, תוכנת הפוטושופ מבית אדובי הוציאה לאחרונה את עדכונה האחרון הכולל עריכת וידאו מקצועית, אנימציות תלת מימד, כלים ומברשות משודרגים שיפור הכלים הכללים ועוד ואכן פוטושופ עד היום שומרת על תואר התוכנה המובילה ונדרשת כחובה בכל חברה מקצועית.
    • פלאש – פלטפורמת הפלאש הינה פלטפורמה מובילה ופופולארית, עיקר תחומה הוא ביצירת פרסומות, משחקים, אנימציות תלת מימד ודו מימד ואפקטים ויזואלים, פלטפורמה זו משומשת ברוב המחשבים כיום ונדרשת להתקנה בשביל לראות את תוכן הפלאש הקיים על אתר כלשהו, מצד אחד פלאש אכן תורמת ליצירת אתרי אינטרנט אינטראקטיביים וייחודיים באמצעות האפשרויות הרבות הניתנות בעת השימוש בה, מצד שני פלאש יכולה להרע עם האתר עם האפקטים הקופצים והעמסת יתר על האתר אשר בסופו של דבר יוביל לטעינה איטית ולכך שהגולש פשוט ייצא מהאתר.

בתודה, אמיל פסחוב  - DigitalST .מרכז שירות לקוחות: 1-800-100-935 |  משרד(פארק המדע): 08-9467417 |  פקס: 08-9315901מרכזיה: 1-599-500-026  | דוא"ל: href="mailto:emil@digitalst.co.il" emil@digitalst.co.il">target="_blank">emil@digitalst.co.il |  כתובתנו באינטרנט: www.digitalst.co.il  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב